modül5
Soru 1:Öğrenmeyi nasıl değerlendiririm?
Cevap 1 :Soru sorarak değerlendiririm.
Değerlendirme tablosu oluştururum.
Öğrenci sunularına bakarım, konuya ne kadar hakim kalmış, ne kadar benimsemiş gibi kıstaslar belirlerim.
Soru 2: Öğrencileri değerlendirme sürecine nasıl dahil ederim?
Cevap 2 :Akran değerlendirme, grup değerlendirme ve öz değerlendirme yöntemlerini kullanırım.
İlerlemeyi takip ederim, yaptığı çalışmalarda sunularda eksiklerini ve hatalarını söylerim. Teşvik edici çalışmalar öneririm.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1.Öğrenme sürecinde katılımı inceleyerek, ve gözlemleyerek, içerik sorularıyla,davranışlarında uygulayıp uygulamadığını gözlemleyerek, özdeğerlendirme yaptırarak , akran değerlendirmesiyle değerlendirebilirim.
YanıtlaSil2.Değerlendirme ölçeklerini birlikte hazırlayarak,akran değerlendirmesi yaptırarak, grup değerlendirmesi yaptırarak,özdeğerlendirme yaptırarak aktif hale getirebilirim