Web günlükleri (blog) kullanımı, paylaşma, öğrenme ve meslektaşlarınızla işbirliği içinde çalışma becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olacak yöntemlerden biridir. Kurs boyunca Web günlüklerini iki amaç doğrultsunda kullanacaksınız: (1) Kurs Web günlüğüne görüşlerinizi yazmak ve (2) kendi kişisel Web günlüğünüzü tutmak. Rehberiniz olarak kurs Web günlüğünü güncel tutacak ve hepinizin katkı sağlayacağı tartışmalar başlatacağım. Kişisel Web günlüğünüzde ise her modül sonunda aklınıza takılan sorularınızı, kaygılarınızı, işgörülerinizi, deneyimlerinizi ve görüşlerinizi yazacaksınız. Ayrıca, kurs kapsamına uygun dilediğiniz konuya ilişkin görüşlerinizi de yazabileceksiniz. Meslektaşlarınız kişisel Web günlüğünüze yazdıklarınızı okuyup geribildirim yazabileceklerdir.
Web günlüğünüze ilk kez birşeyler yazmak için bir konu belirleyin. Örneğin bu uyum sürecinde (oryantasyonda) öğrendiklerinizi paylaşabilir, derslerinizde neler yaptıklarınızı açıklayabilir, derslerinizde çektiğiniz fotoğrafları yayınlayabilirsiniz.
6 Mayıs 2010 Perşembe
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
oryantasyon ile öğretmen arkadaşlarımızla iletişm kurabilir bilgi paylaşımında bulunabiliriz.
YanıtlaSilbu işler zor görünsede başarıyla tamamlayıp teknolojiyi kullanacağımıza inanıyorum.
YanıtlaSilpaylaşarak öğrendiklerimizi tekrar edebilir;öğrenmede sıkıntı yaşayan arkadaşlara daha çok yardımcı olabiliriz.
YanıtlaSilTEŞEKKUR EDERİM
oryantasyon dönemi gayet güzel geçti. ama umarım diğer aşamalarıda başarıyla uygularız. herşey eğitim için
YanıtlaSiloryantasyon bölümü gayet başarılı geçti ve öğrendiklerimiz sayesinde birbirimizle bilgi paylaşabiliriz
YanıtlaSilbirde klavyemiz Q olsaydı
YanıtlaSileğitim şart
YanıtlaSilbu oryantasyon dönemi korktuğumuz gibi olmadı.İnşallah bu öğrendiklerimizi iyi yerlerde kullanırız.
YanıtlaSiloryantasyon bölümü fena değildi yararlıydı.
YanıtlaSiloryantosyon dönemi rahat geçti umarım diğer bölümlerde böyle geçer..
YanıtlaSil