6 Mayıs 2010 Perşembe

Ünite Konularını Paylaşmak

Web günlükleri (blog) kullanımı, paylaşma, öğrenme ve meslektaşlarınızla işbirliği içinde çalışma becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olacak yöntemlerden biridir. Kurs boyunca Web günlüklerini iki amaç doğrultsunda kullanacaksınız: (1) Kurs Web günlüğüne görüşlerinizi yazmak ve (2) kendi kişisel Web günlüğünüzü tutmak. Rehberiniz olarak kurs Web günlüğünü güncel tutacak ve hepinizin katkı sağlayacağı tartışmalar başlatacağım. Kişisel Web günlüğünüzde ise her modül sonunda aklınıza takılan sorularınızı, kaygılarınızı, işgörülerinizi, deneyimlerinizi ve görüşlerinizi yazacaksınız. Ayrıca, kurs kapsamına uygun dilediğiniz konuya ilişkin görüşlerinizi de yazabileceksiniz. Meslektaşlarınız kişisel Web günlüğünüze yazdıklarınızı okuyup geribildirim yazabileceklerdir.

Web günlüğünüze ilk kez birşeyler yazmak için bir konu belirleyin. Örneğin bu uyum sürecinde (oryantasyonda) öğrendiklerinizi paylaşabilir, derslerinizde neler yaptıklarınızı açıklayabilir, derslerinizde çektiğiniz fotoğrafları yayınlayabilirsiniz.

10 yorum:

  1. oryantasyon ile öğretmen arkadaşlarımızla iletişm kurabilir bilgi paylaşımında bulunabiliriz.

    YanıtlaSil
  2. bu işler zor görünsede başarıyla tamamlayıp teknolojiyi kullanacağımıza inanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. paylaşarak öğrendiklerimizi tekrar edebilir;öğrenmede sıkıntı yaşayan arkadaşlara daha çok yardımcı olabiliriz.
    TEŞEKKUR EDERİM

    YanıtlaSil
  4. oryantasyon dönemi gayet güzel geçti. ama umarım diğer aşamalarıda başarıyla uygularız. herşey eğitim için

    YanıtlaSil
  5. oryantasyon bölümü gayet başarılı geçti ve öğrendiklerimiz sayesinde birbirimizle bilgi paylaşabiliriz

    YanıtlaSil
  6. birde klavyemiz Q olsaydı

    YanıtlaSil
  7. bu oryantasyon dönemi korktuğumuz gibi olmadı.İnşallah bu öğrendiklerimizi iyi yerlerde kullanırız.

    YanıtlaSil
  8. oryantasyon bölümü fena değildi yararlıydı.

    YanıtlaSil
  9. oryantosyon dönemi rahat geçti umarım diğer bölümlerde böyle geçer..

    YanıtlaSil