4 Mayıs 2010 Salı

WEB GÜNLÜĞÜ (BLOG) SİSTEMİNİ EĞİTİMDE NASIL KULLANABİLİRİZ?

WEB GÜNLÜĞÜ (BLOG) SİSTEMİNİ EĞİTİMDE NASIL KULLANABİLİRİZ? BU KONUDAKİ FİKİRLERİNİZİ WEB GÜNLÜĞÜNE YANSITINIZ ...

11 yorum:

  1. WEB GÜNLÜĞÜ (BLOG) SİSTEMİNİ EĞİTİMDE NASIL KULLANABİLİRİZ? d iyorum ki

    YanıtlaSil
  2. okulda iyi bir internet sistemi olursa kullanılabilir aksi taktirde yararlı olmaz

    YanıtlaSil
  3. bloğu hergün ziyaret etmemiz gerekir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. müdür sinevizyon almamıza yardım ederse çok faydalı olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. bu sistemi bilmediğim için yorum yapamıyorum

    YanıtlaSil
  6. öğretmen arkadaşların gayreti ile sinevizyon alabiliriz

    YanıtlaSil
  7. hersınıfta bilgisayar ve projeksiyon olursa faydalıolur.

    YanıtlaSil
  8. önemli olan öğretmen gerisi hikaye

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar çok şey istiyorsunuz ...

    YanıtlaSil
  10. Şu an öğrenme aşamasındyım yorumlarım sağlıklı olmaz

    YanıtlaSil